V internetovém obchodě BAM chocolate můžete objednávat jako host nebo registrovaný uživatel. Za tímto účelem nejprve vyhledejte požadovaný výrobek v internetovém obchodě. Můžete tak učinit pomocí vyhledávače nebo různých kategorií, které najdete v navigačním panelu.
U každého výrobku najdete popis výrobku, popis výrobce a prohlášení o výrobku. Pokud jste si vybrali výrobek, který chcete koupit, klikněte na tlačítko Přidat do košíku a přidejte jej do nákupního košíku. Můžete pokračovat v nákupu a přidat do košíku další výrobky nebo kliknout na ikonu košíku v pravém rohu a vybrat možnost Pokladna.
Tím se otevře přehled vašeho košíku, kde si můžete znovu zkontrolovat, které produkty jsou v košíku, a celkovou částku vaší objednávky. Pokud máte propagační slevový kód, můžete jej zadat do posledního pole v nákupním košíku, kde je napsáno Kupón. Potvrzením kódu na tlačítku vedle něj se automaticky přičte k vaší objednávce a částka objednávky se sníží. Pokud s objednávkou souhlasíte, klikněte na tlačítko Pokračovat k pokladně.
*Chcete-li provést objednávku jako registrovaný uživatel, klikněte na ikonu osoby v pravém horním rohu a přihlaste se. Můžete se přihlásit pomocí své e-mailové adresy nebo pomocí svého účtu na Facebooku a Google. Můžete také nakupovat jako host bez registrace. Své údaje budete moci zadat po kliknutí na tlačítko Pokračovat k pokladně v nákupním košíku. Pokud si u nás vytvoříte účet, stanete se zároveň členy našeho sladkého Klubu čokoholiků.
Pokud se rozhodnete provést rychlý nákup bez registrace, udělejte to tak, že v kroku Pokladna zadáte své údaje do prázdných polí. Zde si také můžete zvolit jinou doručovací adresu pro zaslání dárku. Následuje krok Výběr dopravy. Po něm následuje krok výběru platby. Můžete si vybrat mezi službou PayPal a kreditní kartou. Po výběru způsobu platby můžete nakonec potvrdit objednávku kliknutím na tlačítko Odeslat objednávku.
Krátce po odeslání objednávky obdržíte na svou e-mailovou adresu zprávu s informací, že vaše objednávka byla úspěšně odeslána.
*Pokud používáte službu Gmail, naše zprávy se nacházejí pod záložkou Propagační akce.
Pokud jste registrovaným členem internetového obchodu BAM chocolate, můžete si ve svém uživatelském profilu prohlédnout své předchozí objednávky.
Při zadávání objednávky zákazník vždy obdrží potvrzovací e-mail na e-mailovou adresu, kterou uvedl při zadávání objednávky. Pokud jste tuto zprávu neobdrželi, je možné, že vaše objednávka nebyla úspěšně zadána. Pokud si nejste jisti, zda byla vaše objednávka odeslána, napište nám na adresu info@bamchocolate.com a my to ověříme.
*Pokud používáte Gmail, naše zpráva se pravděpodobně nachází pod záložkou Propagační akce.
Internetový obchod nabízí několik různých možností platby. Objednávku můžete zaplatit během procesu objednávky kreditní kartou nebo prostřednictvím služby PayPal.
Ceny za doručení si můžete ověřit zde. U všech objednávek nad 50 € je doručení ZDARMA.
Jakmile obdržíte oznámení o odeslání zásilky, bude u vás s největší pravděpodobností následující pracovní den nebo nejpozději den poté.
* Pokud jste nám při objednávce zanechali číslo mobilního telefonu, doručovací služba vám po obdržení zásilky zašle sledovací číslo, abyste mohli sledovat cestu zásilky. Číslo pro sledování zásilky najdete také ve svém účtu na našich webových stránkách u jednotlivých objednávek.
**Pokud používáte službu Gmail, naše e-maily najdete v záložce Propagační akce .
V případě jakýchkoli dalších dotazů týkajících se problémů s doručením vaší objednávky nás můžete kdykoli kontaktovat na adrese info@bamchocolate.com a my vám rádi pomůžeme.
Pokud k vám objednávka nedorazila ve lhůtě pro doručení objednaných produktů, kontaktujte nás co nejdříve na adrese info@bamchocolate.com, abychom zjistili, kde vaše objednávka uvízla.
*Pokud používáte e-mailovou schránku Gmail, zkontrolujte si prosím také složku Promotions, zda od nás nedostáváte oznámení týkající se vaší objednávky.
Pokud nejste v době návštěvy pošťáka doma, zanechá vám ve schránce lístek, abyste si zásilku vyzvedli na poště nebo na blízkém výdejním místě. Pokud jste při objednávce zanechali číslo svého mobilního telefonu, doručovatel vás bude o doručení zásilky rovněž informovat.
Pokud nebudete v době doručování doma, může vám doručovatel zanechat vzkaz ve vaší poštovní schránce nebo vás kontaktovat prostřednictvím mobilního čísla a e-mailu, aby vás informoval o tom, kde se vaše zásilka nachází.
Pokud jste byli informováni e-mailem o odeslání zásilky a zásilka je o den či dva později stále nezvěstná, kontaktujte nás prosím na adrese info@bamchocolate.com a ověřte si, kde se nachází.
Bohužel i přes naši maximální snahu chránit produkty, které vám posíláme domů, se může stát, že přepravní nehoda poškodí vaši zásilku a produkt. Pokud je balíček fyzicky poškozen, chybí v něm obsah nebo vykazuje známky otevření, musí zákazník zahájit reklamaci u doručovací služby, která balíček doručila. Můžete tak učinit tak, že nás o události budete informovat (prostřednictvím e-mailu info@bamchocolate.com) a my vám sdělíme další kroky v reklamačním řízení s aktuální doručovací službou.
Chcete-li uplatnit reklamaci poškození, musíte si ponechat původní obal a ochranu (balíček ve stejném stavu, v jakém jste jej obdrželi, bez jakéhokoli přidávání, odebírání nebo pozměňování) a poté u doručovací služby sepsat Zápis o poškození zásilky. K reklamaci je rovněž zapotřebí potvrzení o převzetí zásilky. Ve spolupráci s doručovací službou zajistíme, aby byla reklamace vyřízena co nejdříve.
V případě, že nejste s objednanými produkty spokojeni nebo chcete z jakéhokoli důvodu odstoupit od smlouvy (nákupu), oznamte nám to do 14 dnů od převzetí produktů (písemně nebo e-mailem: info@mojacokolada.si - formulář pro odstoupení od smlouvy najdete zde).Poté nám do 14 dnů od oznámení vraťte zboží v nezměněném a nepoškozeném stavu na adresu: I v případě, že zboží vrátíte do 14 dnů od převzetí zboží, považuje se to za odstoupení od smlouvy.
Náklady spojené s vrácením zboží nese kupující. Vrácené zboží by mělo být nepoužité, nepoškozené a v původním obalu. K vrácenému zboží je třeba přiložit kopii faktury. Jiný způsob vrácení není na naše náklady možný. Vrácení zboží s výkupním lístkem nepřijímáme!
Výrobky můžete vrátit v našem skladu Moja Čokolada d.o.o., Savska Loka 21, Kranj.
Reklamaci můžete uplatnit, pokud zboží nemá vlastnosti uvedené na webových stránkách BAM chocolate, pokud jsme vám zaslali nesprávné výrobky, v nesprávném množství, barvě nebo pokud se výrobky jinak liší od vaší objednávky. Reklamaci můžete uplatnit do 14 dnů od nákupu, a to tak, že nám napíšete na adresu info@bamchocolate.com, kde získáte další informace.
V případě reklamace můžete požadovat výměnu, opravu nebo vrácení kupní ceny. V posledním případě nám musíte zboží v nezměněném množství a nepoškozené vrátit na adresu Moja Čokolada d.o.o., Savska Loka 21, Kranj) do 14 dnů od oznámení. I když zboží nevrátíte do 14 dnů od převzetí zboží, považuje se to za oznámení o odstoupení od smlouvy.
Náklady vzniklé v souvislosti s vrácením zboží nese kupující. Vrácené zboží by mělo být nepoužité, nepoškozené a v původním obalu. K vrácenému zboží je třeba přiložit kopii faktury. Jiný způsob vrácení zboží není na naše náklady možný. Vrácení zboží s výkupním lístkem nepřijímáme!
Více informací si můžete přečíst také v našich všeobecných obchodních podmínkách: https://bamcokolada.cz/stranky/vseobecne-podminky.
Po zadání e-mailové adresy na webových stránkách, na které chcete obdržet knihu receptů zdarma, vám náš systém zašle knihu receptů zdarma na zadanou e-mailovou adresu. Pokud jste tento e-mail neobdrželi, můžete se k bezplatné knize receptů dostat také >> zde.
*Upozornění, pokud používáte Gmail! Služba Gmail někdy přesouvá naše automatické zprávy na kartu Propagační akce v hlavní složce Doručená pošta. Pokud Knihu receptů ve složce Doručená pošta nevidíte, zkontrolujte prosím složku Propagační akce.
Recepty najdete na našich webových stránkách: https://bamcokolada.cz/recepty.
Případně můžete svůj recept zaslat zde: https://bamcokolada.cz/odeslat-recept-krok1.